poniedziałek, 26 września 2016

Ślubne życzenia w kopercie/ The wedding wishes in an envelope

Witacie!
Hi!

Zwykła koperta to znany standard na wszelkich ślubach.
 Ja jednak tym razem postawiłam na ozdobną jej wersję.
Wykonałam ją z jednej kartki papieru kolekcji Craftowe Marzenie.

The envelope is standard on all weddings.
 This time I set it on a decorative version.
I made it from one sheet of paper collection Handcraft Dream.




Różowe kwiatki oraz zielone listki wykonałam własnoręcznie
 z papierów kolekcji In the  Background.  
Pink flowers and leaves  
I made of paper from the collection In the Background


We wnętrzu jest karteczka z życzeniami,
 ozdobiona różowymi kwiatkami wyciętymi ozdobnym dziurkaczem. 
Inside is a piece of paper with wishes decorated with pink flowers cut a decorative punch.

Użyłam
I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)