poniedziałek, 5 września 2016

Powiedz cześć ! Czyli moja pierwsza inspiracja // Say hello ! My first inspiration


Witajcie, dziś mam przyjemność ogłosić, że do naszego pszczółkowego zespołu dołącza nowa, niezwykle utalentowana Projektantka - Iza, prowadząca bloga Z papieru robione.
Ogromnie się cieszę, że Iza będzie nas inspirować tworząc z papierów Bee Scrap!
Już za chwilę zobaczycie pierwszą inspirację Izy, a ja nie mogę się doczekać kolejnych wspaniałości.

Hi, I am pleased to announce, that Iza from Z papieru robione has joined our Design Team! It's such a pleasure to have so talented and creative person on our board. Today you will see very first inspiration on Bee Scrap papers by Iza, but I can't wait to see the rest of them!

Poznajcie Izę! / Let's meet Iza! 


Cześć!

Hi !

Jestem Iza , w scrapowym świecie niektórzy z Was znają mnie pod nazwą Z papieru robione.
Dzisiaj po raz pierwszy mam przyjemność zaprezentować się na blogu Bee Scrap 
jako nowa "pszczółka" :) 

I'm Iza, in the world of scrapbooking some of you know me as Z papieru robione.
Today for the first time I have a pleasure to show you my work  as a new bee :) 

Baaaardzo się cieszę, że będę mogła dzielić się z Wami moimi pomysłami na wykorzystanie cudnych pszczółkowych papierów !

I'm very happy that I will be able to share with you my ideas on how to use wonderful bee papers !

A więc zaczynamy od bardzo prostej kartki na powitanie :)

And so we start whit a very simple card :) 







W pracy wykorzystałam /  In my project I used 








 Miłego dnia !


Have a nice day ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)