środa, 20 lipca 2016

Album dla maluszka // Album for little girl

Cześć, przychodzę do Was dzisiaj z małym słodkim albumikiem dla jeszcze słodszej dziewczynki. ;)
Niedawno nasza mała Helenka skończyła 2 lata. Postanowiłam zrobić dla niej mini album, aby mogła oglądać swoje zdjęcia. Radość córki była wielka! Nadal często bierze albumik z półki i ogląda go. :)
Album powstał z cudnej dziecięcej kolekcji papierów Bee Scrap Tupot bosych stóp. Wykorzystałam wszystkie cztery arkusze oraz dwa paski z dodatkami. Wykorzystałam też paski ze słodkimi rysunkami, które umieszczone są na stopce arkuszy. Właściwie nie potrzebowałam wiele więcej, aby go ozdobić. Dodałam tekturki misie, kilka wstążeczek, naklejek enamelowych i gotowe. 
Hello, today I would like to show you my last mini album for our little Helenka. She turned two recently and I decided to make some mini album for her. And I did it. :) Helenka was so happy! 
I used Bee Scrap's collection Happy Stomping with cute accessorys and I really didn't have to add any special embellishment to this project. This papers are just made for sweet children's works. 










A teraz mam dla Was super wiadomość. Być może nie wszyscy wiecie, że aktualnie trwa WAKACYJNA PROMOCJA!
Zachęcam Was do skorzystania z niej, dzięki czemu kupicie w naszym sklepie wszystkie papiery marki Bee Scrap z 20% rabatem!


Wykorzystanie materiały // I used






Uściski // Hugs



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)