piątek, 3 czerwca 2016

Kochanemu Tacie // For a beloved Father

Witajcie! Hello!

Dziś poczyniłam kartkę dla taty, a więc w odcieniach brązów i beży... zaraz po mięcie i turkusach to moje ulubione kolory :)
Kartka w której tło wykonałam przy pomocy stempli i pasteli olejnych, a więc coś innego i nowego dla mnie!
Kwiaty oczywiście ręcznie robione, które towarzyszą mi zawsze i wszędzie ;)
No i papiery... Piękne papiery, bardzo klimatyczne oczywiście nasze pszczółkowe!

Today I made a card for Dad, so it's all in brown and beige colors...those are the colors which, just after mint and turquoise are my favourite :) It's a card where I made my own background with the use of stamps and oil pastels, so it's something different and new for me! And handmade flowers, made by me naturally, because flowers are always with me ;) And there're also papers...Beautiful papers, very moody, Bee Scrap papers! 






W pracy użyłam // I used:









Pozdrawiam Serdecznie 
Warm wishes








1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)