poniedziałek, 21 marca 2016

Kartki Wielkanocne // Easter Cards

Witajcie :) Hello!

Dziś mam dla Was dwie karteczki wielkanocne. Postanowiłam, że będą radosne, słoneczne i ciepłe, bo to w końcu radosne święta. W tym celu wykorzystałam cytrynowy żółty z kolekcji Tutti Frutti, którego odcień jest wspaniale cytrynowy i słoneczny. Jeśli szukacie żółtego, który będzie rozświetlał Wam prace, to jest to, czego szukacie. Uwielbiam go łączyć z szarymi deskami z Góralskiej Melodii, z arkusza czarnego, mojego ulubionego. Dodałam do tego skrawki papierów z różnych kolekcji. Więc mam tu delikatne latte z kolekcji kraftowej, jest pastelowy róż z kolekcji różanej i dziecięcej :) Głównymi ozdobami są stempelki wielkanocnej dziewczynki, które pokolorowałam kredkami akwarelowymi i wycinane kwiaty. Myślę, że to wystarczy, by kartki były świąteczne, wiosenne i radosne.

Today I have two Easter cards for you. I decided to make them cheerful, sunny and warm, as the meaning of the upcoming holidays. To do so, I took lemon yellow from Tutti Frutti collection, which is the most sunny 'lemonnish' yellow I have ;) If you need that kind of energetic yellow colour, you need this sheet. I love to match it with the grey board sheets from Highlander Melody set, the black sheet, which is probably my favourite. And I added some paper scraps from diverse collections, so we have here my delicious latte colour from The Handcraft Dream, pastel rose sheets from Shades of Rose and Happy Stomping :) The main embellishment here is the stamped Easter Girl which I colured with watercolour stencils and a few paper-cut flowers. I guess it's quite enough to make holiday spirit and spring cheerful mood.









Papiery // Papers I used:

      

Miłego tygodnia!
Have a nice week!





4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)