poniedziałek, 14 września 2015

Przyłapana w Ulu- Maguda


Nasze zdolne pszczele szeregi zasila dziś 







Oto co Maguda napisała o sobie, gdy została "Przyłapana w Ulu"



Witajcie!
Ogromnie się cieszę, że mogę ponownie gościć na blogu Bee Scrap J
Specjalnie z myślą o akcji Przyłapani w Ulu przygotowałam całą serię kartek na bazie papierów Bee Scrap. Muszę przyznać, że same się cięły, a pomysł gonił pomysł i mogłabym jeszcze wiele  zrobić :D Wybrałam dwie kolekcje – „Tutti frutti” i „Na Ludowo”, które mają genialne, optymistyczne kolory. Dobrze się je miesza ze sobą i nadają się do wielu różnych prac J Starałam się, by było dość różnorodnie, ale wiecie jak to jest. Czasem trudno przeskoczyć samą siebie ;)
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje. A jeśli chcecie zobaczyć jakieś inne moje prace, chętnie Was ugoszczę na swoim blogu – magudala.blogspot.com

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w scrapowym świecie!




 A tak kreatywnie zostały wykorzystane kolekcje "Na Ludowo" oraz "Tutti Frutti"































My jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wielkiego poczucia humoru i pięknej prostoty prac Magudy.

Dziękujemy za gościnny występ i życzymy kolejnych sukcesów scrapowych.





Jeśli i Ty chcesz wziąć udział w naszej zabawie i dać się złapać na naszym blogu, napisz do nas zgłoszeniowego maila, na adres:




Serdecznie zapraszamy!





DT Bee Scrap

7 komentarzy:

  1. O wow :o Niesamowite ! Tak proste, a zarazem pomysłowe ! Podziwiam za taki talent ! :) Ja kiedy próbuje zrobić coś prostego zwykle kończy się na kwiecistej kartce z milionem warstw :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, dziękuję ^^ Jak miło! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Magdaleno...te Twoje kolorowanki...cud miód ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie WOW! Uwielbiam kartki Magudy, są jedyne w swoim rodzaju :D I jak wspaniale zaprezentowała BeeScrapowe papiery, w totalnie nowej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)