poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Projektantka Miesiąca po raz pierwszy. Czyli "owocowa" Maguda





Witajcie. 


Zapewne wiele z Was zastanawiało się, dlaczego w inspiracjach naszych najnowszych wyzwań, nie pojawiają się Gościnne Projektantki, które wygrały nasze poprzednie wyzwanie. Powód jest prosty. Nasze pszczółkowe DT postanowiło uhonorować zwycięzcę osobnym występem na naszym blogu.
Oprócz cudnej inspiracji będą mogły nam odrobinkę o sobie opowiedzieć i pokazać kilka swoich ulubionych prac, nie znikając w natłoku nowych, wyzwaniowych informacji. 

Pierwszy post z tej serii zainauguruje zwyciężczyni owocowego wyzwania lipcowego 









Maguda opowie nam o sobie kilka słów i zainspiruje Was cudnym, owocowym tryptykiem.
Zapraszamy.




Witajcie!
Ogromnie się cieszę, że mogę  gościć na blogu Bee Scrap.
Ci z Was, co mnie kojarzą, wiedzą, że moje kartki nie grzeszą kwiecistością, często opierają się na jakimś słownym dowcipie lub stempelkach. Tak było
 i tym razem. Ponadto chciałam pokazać, że prostota nie musi być nudna. 

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje. A jeśli chcecie zobaczyć jakieś inne moje prace, chętnie Was ugoszczę na swoim blogu
magudala.blogspot.com




Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w scrapowym świecie!





















Nie wiem jak Wy, ale my upadłyśmy z wrażenia. Dowcipne, proste i słodkie kartki od Magudy wciąż soczyście przypominają letnie dni, których już tak niewiele nam zostało.


Serdecznie dziękujemy Spuchlikowo za piękne inspiracje i szalenie kolorową wizytę.
Zapraszamy ponownie!


Gdybyście mieli ochotę zrobić sobie takie prace zapraszamy do cięcia kolekcji Tutti Frutti. Owocowe orzeźwienie na wyciągnięcie ręki.






  
 
       

                        




Pozdrawiamy serdecznie
DT Bee Scrap






4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)