poniedziałek, 20 lipca 2015

Wycieczka do Zoo...

     Dziś mam dla Was kolejny album, bo robię je namiętnie. Moje dzieci uwielbiają je oglądać, a ja robić. Myślę, że dzięki temu chociaż część chwil uwiecznionych na zdjęciach zostanie w ich świadomości. Prawda jest taka, że wszyscy robimy mnóstwo fotek telefonami, aparatami, przechowujemy je na dyskach twardych naszych komputerów, a potem do nich nie zaglądamy...

    Staram się chociaż ułamek zbioru wyłuskać i zebrać choćby w mini albumie.
Dziś jeden z nich. Fotki zostały zrobione w czasie wyjścia do Zoo. Tak się składa, że mamy blisko i raz w roku się tam wybieramy. Polecam Poznańskie Nowe Zoo na kilkugodzinną wycieczkę. Weźcie prowiant, wygodne buty i dobry humor. :)

    Do wykonania albumu na 10 zdjęć w formacie 9 x 13 cm wykorzystałam papiery z kolekcji Tutti Frutti. Jak widać nadaje się nie tylko do robienia przepiśników.







     To zdjęcia "grają" główną rolę, dodatków jest niewiele. Papier 03 stanowi świetną bazę zdjęć robionych bądź co bądź w lesie.

     Myślę, że to nie ostatni album tego lata, ale nie wiem czy jakiś Wam jeszcze pokazywać...?

     Tymczasem przypominam o wyzwaniu. Może zrobicie jakiś album z wycieczki wakacyjnej?


  Życzę wszystkim kreatywnego tygodnia.
 Dziękuję za uwagę :)

nawiedzonaulala.blogspot.com

Wykorzystałam z Bee Scrap:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)