czwartek, 16 lipca 2015

Ślub o smaku arbuza i kiwi

Lubicie energetyczne i soczyste połączenia kolorów? Często tworzycie w takim klimacie? Ja niezbyt... ale ostatnio nachodzi mnie na takie 'eksperymenty', więc dziś jeden z nich - kartka na ślub w kopercie 3D.

Wykorzystałam arbuza i kiwi z kolekcji Tutti Frutti, a bazę koperty przygotowałam z mojego ulubionego, beżowego Craftowego Marzenia. Całość jest dość prosta i przejrzysta. Oprócz papierów wykorzystałam tylko kwiaty, tasiemki i tekturkę, oraz oczywiście grafikę z zakochana parą :)










Przypominam, że do jutra w sklepie Bee Scrap możecie zrobić zakupy z 15% rabatem! Na sklepowych półkach znajdziecie nie tylko pszczółkowe papiery, ale także papiery innych producentów oraz całą masę dodatków i scrapowych przydasi - ZAPRASZAM!

-15 lipiec 


Aktualnie trwa też #3 pszczółkowe wyzwanie WAKACYJNE z nagrodami :)



Dziękuję za uwagę i życzę Wam przyjemnego czwartku!!




Do przygotowania kompletu użyłam:

Papier 30 x 30 - Tutti Frutti 02 - Bee Scrap  Papier 30 x 30 - Tutti Frutti 03 - Bee Scrap  Papier 30 x 30 - Craftowe Marzenie 03 - Bee Scrap 
http://www.beescrap.pl/pl/p/Kosteczki-3D-3-mm/156

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)