czwartek, 23 lipca 2015

Mały album na folkowo, hej!

Tak się jakoś nieplanowanie złożyło, że aktualnie trwa u nas na blogu "mini tydzień folkowy" :) We wtorek Nolanna, wczoraj scraPina, a dziś ja mam dla Was odrobinę folku.

Jest to drugi album w mym całym scrapowym 'dorobku'. Pierwszy powstał jesienią zeszłego roku i był totalnie inny od tego dzisiejszego. Ten dzisiejszy jest wyjątkowy chociażby dlatego, że do jego przygotowania nie użyłam żadnej bazy. Od A do Z przygotowałam go sama, według tego tutorialu.

Wykorzystałam - moje ulubione - beżowe Craftowe Marzenie oraz ptaszkowe Na Ludowo i deseczkową Góralską Melodię. W środku poszczególne karty wykonałam z papieru wiztówkowego i ozdobiłam je dziurkaczem narożnikowym. Do tego zdjęcia solenizantki i sporo drobnych dodatków - tekturek i kolorowych naklejek. Okładkę albumu zdobią kawałki washi tape, kolorowe kryształki i tekturkowa ramka potraktowana mgiełkami. No i nareszcie, no i w końcu udało mi się wykorzystać kolorowe matrioszki! :D











Przypominam o nadal trwającym, lipcowym WAKACYJNYM wyzwaniu z nagrodami oraz o KONKURSIE KWIATOWYM, który ruszył wczoraj - tu na blogu i równocześnie na facebook'u - zapraszam!! :)

Życzę Wam twórczego czwartku i pozdrawiam!




Ze sklepu Bee Scrap użyłam:


Papier 30 x 30 - Góralska Melodia 04 - Bee Scrap  Papier 30 x 30 - Craftowe Marzenie 03 - Bee Scrap   Papier 30 x 30 - Na Ludowo 02 - Bee Scrap  639m tekturka - Ramka Roko mała

4 komentarze:

  1. Oj jaki pieknusi, stanowczo ładniejszy niż ten jesienny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale pomysłowo wykonany, fantastyczne są te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda - nawet nie sądziłam, że babeczki będą się tak fajnie komponowały! :D

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)