niedziela, 12 lipca 2015

Foto przepis na LOsa

Moje uszanowanie :)

Dziś będzie bardzo nietypowo. Nie dość, że niedzielnie to na dodatek baaardzo inaczej. W związku z tym, że się urlopuję mój organ zwany mózgiem zawiódł i zamiast spotkać się z Tobą tutaj we wtorek, wybrałam przejażdżkę rowerową z moimi chłopakami. Aleee, biję się w pierś i zrobiłam troszkę inny kurs na zrobienie LOsa. a na dodatek się rozpiszę.

Wiem, że są wśród Was zaprawione w bojach scraperki, które poznały tą formę doskonale. Dzisiejsza zabawa będzie dla Tych, które trochę się obawiają zrobić swojego pierwszego scrapa. Pokażę Ci, że z kilku rzeczy jakie znajdziesz w domu, możesz stworzyć coś fajnego. Ogranicza Cię tylko Twoja własna wyobraźnia. Na dodatek, nawet zdjęcia pstryknęłam telefonem i wykorzystałam Instagramowe filtry. 

Także, nie ma wymówek. Bierzemy się do pracy.

Na początek potrzebne składniki.




Papier scrapowy - ja wykorzystałam Krainę Czarów 01

Farby w dowolnych kolorach- u mnie różowy tusz w płynie, farba wodna metaliczna żółta i stare srebro
Pasta strukturalna- ja użyłam masy szpachlowej z Lidla
Foremki do muffinów
Obrazek lub sentencja
Szpachelka, pędzelek, kawałek folii
Washi ze zdjęcia ostatecznie nie wykorzystałam




Foremki tniemy na pół i rozcinamy delikatnie środki, by się karteczki dobrze nam później rozkładały


Masą szpachlową lub pastą strukturalną, przy pomocy szpachelki robimy tło. Możecie też użyć starej karty kredytowej. Sprawdza się świetnie.
Suszymy


Teraz trochę kółeczek. Ja umoczyłam w tuszu dwie nakrętki, które odkręciłam z preparatów, których użyłam.
Suszymy


Trochę chlapanka. 
U mnie dwa kolory. Po każdej warstwie koloru suszymy, żeby nam się kropeczki nie zlały w jedną.


Teraz przyklejam serwetki. U mnie rozetka. Papierki przyklejałam na pastę strukturalną.


W środek wkleiłam karteczkę z sentencją. Brzeg zanurzyłam w farbach, których użyłam do chlapania.


A tak prezentuje się szybki LOsik w pełnej krasie.



Mam nadzieję, że moje niedzielne szaleństwo choć troszkę Cię zainspirowało i zbierzesz się na odwagę. 

Zachęcam do odwiedzenia sklepiku Bee Scrap, gdzie aktualnie można upolować wszystkie produkty (w tym nowości!) aż 15% taniej.

Pozdrawiam serdecznie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)