czwartek, 25 czerwca 2015

Soczyście, energetycznie, kontrastowo, wyjątkowo

Tak mnie jakoś naszło - nie wiedzieć czemu - na dodatek czerni w kartce ślubnej.
W pierwszej chwili sama byłam zaskoczona swoim pomysłem... ale jakoś w głowie i przed oczami widziałam to zestawienie - soczysta zieleń, energetyczny żółty i kontrastowa czerń. Wyszło bardzo przyjemne połączenie :) no ale czemu się dziwić - z zielenią każde połączenie jest wyjątkowe!!

Do wykonania kartki i pudełka użyłam papierów z przedostatniej pszczółkowej kolekcji - Tutti Frutti. Połączyłam je ze zwykłym czarnym kartonem i czarną koronką. Do tego tekturkowa para w tańcu, tekturkowe ornamenty, rumianki i odrobina sznurka. Jedyną ozdobą pudełka jest zawieszka z parą zakochanych ptaszków... Na koniec dodam, że obszycia papierów dokonała moja Mama - dziękuję!! :)










A czy w Waszych pracach pojawiają się czasami jakieś dziwne i niekoniecznie oczywiste zestawienia kolorów? Dajcie znać :)

Na koniec przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu OWOCOWYM oraz o letnich przecenach w sklepie BEE SCRAP - zapraszam! :)



Pozdrawiam!


Do stworzenia kompletu użyłam:

Tutti Frutti 01  Tutti Frutti 02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)