środa, 17 czerwca 2015

Owocowy przepiśnik

Witajcie kochani! 

Nareszcie znalazłam chwilę aby pociąć niesamowicie energetyczna kolekcję Tuti Fruti! Od samego początku, gdy ujrzałam je po raz pierwszy wiedziałam, co z nich powstanie... Przepiśnik!  Tylko nie taki tradycyjny a typowo letni. W środku będzie można umieścić przepisy na owocowe koktajle, lekkie sałatki i chłodzące desery :) 

Na okładce dominuje czerwień i żółć, z dodatkiem tekturek, sznurka i delikatnych tuszowań  




Wewnętrzną część okładki okleiłam owocami i napisen z tego paseczka


W środku posiada trzy przekładki, każda oklejona innymi owocami. Ich dodatkową zaletą jest to, że są wyjmowane, i można przekładać je dowolne miejsce





Do stworzenia tego przepiśnika użyłam:

   



Pamiętajcie o letniej wyprzedaży w  Bee Scrap, można kupić sporo fajnych papierów w doskonałych cenach - także kolekcję Tutti Frutti, z której wykonałm mój owocowy przepiśnik. :)






Pozdrawiam



scraPina :)

1 komentarz:

  1. Cudnie energetyczny przepiśnik. Też sobie taki zrobiłam, bo zaczęłam porządkowanie przepisów, kórych mam dużo............. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)