czwartek, 7 maja 2015

Shaker card na 50-tkę

Przeglądając ostatnio "internety', całkiem przypadkiem, wpadłam na cudo - shaker card (lub też kartka z shaker boxem) i zakochałam się!!! :)
Spróbować musiałam i dziś prezentuję Wam moje "pierwsze koty za ploty"... a w głowie mam już pomysły na kolejne tego typu kartki :)

Dzisiejszą, męską kartkę urodzinową przygotowałam z deseczkowych papierów Góralskiej Melodii oraz beżu Craftowego Marzenia i całość schlapałam akrylówkami w pasujących kolorach. Do tego tekturka, grafika, kwiaty i sznurek. Najwięcej czasu zajęło okienko - ale dałam radę :) myślę, że z każdym kolejnym będzie coraz to lepiej!









Solenizantowi już dziś życzę STO LAT :) no a Wy koniecznie dajcie znać czy próbowaliście tworzyć tego typu kartki, jak Wam poszło, no i co myślicie o mojej wersji?

Pamiętajcie również o trwającym pierwszym pszczółkowym wyzwaniu z nagrodami - zapraszam!

Dziękuję za uwagę!


Pozdrawiam!
Karolina_Wycina


Kartkę przygotowałam z:

Góralska Melodia 02 Góralska Melodia 04 Craftowe Marzenie 03

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam shaker boxy ;) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szejker i te chlapanka- śliczne wyszły. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki komplement z ust mediowego Nolanny... ehh... dziękuję! :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)