środa, 18 marca 2015

Pszczółka numer trzy wita Was :)

Witajcie!

Oto ja, pszczółka numer trzy: Paulina - scraPina :) W każdą środę będziecie mogli zobaczyć moje pomysły na wykorzystanie papierów Bee Scrap :)


Moja miłość do rękodzieła trwa od wczesnego dzieciństwa, kiedy to lepiłam miniaturowe zwierzątka z plasteliny i ozdabiałam pamiętniki. Typowym scrapbookingiem zajmuję się dwa lata, a od niecałego roku prowadzę bloga a także funpage na facebooku i instagramie.

Tworzę głównie kartki, exploding boxy, albumy, księgi gości, zaproszenia, notesy, zakładki, ale w mojej głowie rodzi się milion pomysłów na minutę, więc mam nadzieje, że nie raz Was zaskoczę :) 

Na początek pokażę Wam przepiśnik stworzony ze wspaniałych papierów Góralska Melodia.

Pracowało mi się z nimi wspaniale! W tych deseczkach zakocha się zapewne wiele osób :) 






Do stworzenia przepiśnika użyłam:




Pozdrawiam Was serdecznie, do środy! :)


6 komentarzy:

  1. Pięknie inspirujesz ;) A deseczki wprost stworzone do przepiśników. Z chęcią bym potworzyła coś z tych papierków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty i śliczny :)
    Tak jak lubię :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, że "przyszalałaś" z tą książką kucharską :) wszystkie moje znajome wzdychają do zdjęć! pięknie ją stworzyłaś! :) zdolniacha :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)