poniedziałek, 16 marca 2015

Pszczółka numer jeden wita serdecznie.

Witajcie Kochani.

Jako pszczółkowa projektantka będę co tydzień w poniedziałek pokazywała prace, w których wykorzystam papiery Bee Scrap.

Na początek notes.

Jak wiadomo, "szewc bez butów chodzi", tak i ja od kilku miesięcy nie miałam swego kajetu. A skoro rozpoczynam współpracę z nową marką papierów to uznałam, że jest to doskonała okazja do nadrobienia zaległości.

Pomysł zrodził się w mojej głowie jak tylko zobaczyłam kolekcję Góralska Melodia. To było proste: papier 04 plus napis mówiący o byciu kreatywnym, w którym jest słowo firmowe "Bee".  Odrobina dodatków, taśmy 3D i oto mój notes.






Mój notes na czekające mnie wyzwania i nowe projekty. Sporo kartek, bo i pomysłów mnóstwo. 


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja praca i zajrzycie jutro po kolejną garść inspiracji, tym razem od Magdy.



Zapraszam!


Wykorzystałam z Bee Scrap:





5 komentarzy:

  1. Nie mogę nie napatrzeć na ten notesik! Papiery wspaniale łącza się z pszczółkowym cytatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kajecik co się zowie! sama przyjemność poczyniać notatki w takim :) a deseczkowt papier fantastycznie wykorzystany!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! pszczółkowe papiery wszędzie pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)